15/12:Lucia, konstiga drömmar och lite jobb..

Under den gångna veckan har följande hunnits med:

lämnat in modemet,
sightseeingat på södra Öland,
fixat julklappar och
födelsedagspresenter,
lämnat julklappar för transport till GBG,
haft hunddate med Madde å Perla,
pratat för mycket i telefon,
bott hos Ylva i dagarna 3,
jobbat extra i nattpatrullen,
hämtat presentkort i Uggletorp,
hälsat på syster Fia och Valle,
spanat in småsyrrornas lussetåg,
vaccinerat mig,
tvättat och städat lite,
gjort en riktig skitkväll på Mollys,
spenderat en eftermiddag hos
Catharina, Benjamin, Casper, alla hundarna
och underverken; Ypke och Lillen,
fotograferat en del,
kollat på Public Enemy med Joel,
käkat kroppkakor med kusin och André,
tränat,
haft grava sömnsvårigheter,
varit på anställningsintervju,
hälsat på mitt gudbarn Issa och mamman givetvis,
duschat och stylat Bessy,
och fixat recept som jag glömde hämta ut!!

Kommande dagar kommer att spenderas hos Ylva eftersom jag jobbar.
Ska försöka få tillbaka min dator.
Lämna resultat till Agneta. 
Hälsa på vildingarna i urskogen.
Äntligen klippa mig igen. Det växer som ogräs minst sagt!
Lillasyster Kajsa kommer hem från Belgien.
Sen blir det julstök med mozartkulor, storstäd, pyntande och julklappsinslagning.
Förmodligen fram till julaftons morgon i vanlig ordning. Men det andas tradition!
Förvånande nog är jag faktiskt ledig både julafton och juldagen detta år.
Har väl aldrig inträffat under de senaste... hmm, nej, sen jag började jobba -99.
Det är dags!

God Jul och ett Gott Nytt År!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0