1/4: Brännässlepiskad?

Alltså.. mitt ansikte gör ont, inte bara att se det i spegeln, utan somatiskt ont.
Har inte rätat till sig ett förbannat dugg efter min känning i lördags kväll. Och nu känns det mest som om någon sadistisk jävel har piskat mig med brännässlor i nyllet.
Alltså.. jag bör kanske tänka över min situation och besöka farbror doktorn. Om det nu inte vore av det faktum att jag bor i Borgholm och har allt annat än bra erfarenheter av VC´s läkarkår, så hade jag tagit reda på vad det är för fel på mig för länge sen! Nå ja, det får väl bli dagens projekt.
Nästa plan är att skicka Bessy på undersökning hos vetrinären också. Misstänker att fjollan har mer ont än hon förstår själv. Kanske är det dags för lite smärtstillande där...
Annars är mitt liv ganska lugnt för tillfället. Har nästan återhämtat mig efter den gångna helgen. Nästan.
Nu ska jag fortsätta fördriva nattens jobbtimmar med lite studier, planen är ju att uppgiften ska vara inskickad innan jag går hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0