"Om du inte har tänkt att bli svetsare..."

... men det är ju precis det jag har klurat ut att jag vill bli när jag blir stor!!!
Ams-tanten måste ha fått ligga på sistone, eller så lider hon av svår schizofreni. Mötet gick över all förväntan och om jag inte förlorat min förmåga att läsa signaler så finns det i alla fall en chans till att bli beviljad en utbildning genom ams. Jag är fortfarande i chocktillstånd! Och dessutom var hon trevlig? Jag fattar ingenting!
Men sakta i backen när vinden blåser emot... But hey! I´m not there yet!
   

Senaste dagarna har bara inneburit jobb, 14 timmar både tisdag och onsdag.. så en kortis som idag på 6 h är en piss i Mississippi!

Imorgon blir det ett ännu kortare pass, sen bär det av över bron, in i Smålands djupa skogar för att träffa M & C:O...
Lördag hoppas jag kommer att innebära en massa hårdrock och mjölkdrinkar med P... Nu ska jag ta med Bessy på en långrunda och rensa huvudet! Känns som om det kan behövas!




 


Kommentarer
Postat av: Ferhat

Hej på dig. Allt bra?



Du, jag har lagt upp mitt senaste magic trick på min blogg. Gå in på min blogg, http://Ferhat.blogg.se/ och titta på den. Glöm inte att kommentera :)

2008-09-18 @ 22:06:40
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: THerese

vad för utbildning? jag frågade om samma men det var blankt nej, endast för de som varit heltidsarbetslösa en längre tid sa hon!?!?! Jag tänkte de kunde sponsra mitt taxileg;)

2008-09-19 @ 07:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0