Oh my God...

.. vilken nice helg detta blev! Ok, ja jag är så trött att jag knappt är vid medvetande, och ja, jag måste sluta leka 20 och leva i tron av min odödlighet(- jag är tant), men jag har ju så jäkla kul att det är näst intill omöjligt att säga nej...
Mr, vi måste försöka vara lite vanliga?!!

I fredags blev det en tur till M & C:O ute i skogen. Superduperkväll- fikamys, pratstund och Tarzan var precis vad jag behövde denna afton. Hämtade upp pojkarna i Kalmar på vägen hem och givetvis resulterade det i några få timmars sömn under lördagens morgon, men men...

Hamnade ännu en gång i Kalmar under lördagen, vi åkte typ dit och vände. Väl hemma i kollektivet igen blev det sen filmfrukost runt 15, en tantavila efter det och sen lite jobb.
Mina fortsatta planer för natten gick i stöpet- det blev 25-årsfesten i Räpplinge, men i nyktert tillstånd.. Mycket trevligt, skrattkramper i magen vid ett flertal tillfällen och anlände slutligen till kollektivet runt 2.30 med M,N & J i släptåg...
Den omarbetade planen var att bara stanna en stund, men när har jag lyckats lämna en fest i tid? Hade det inte varit för att stämningen blev lite ansträngd hade det med all säkerhet blivit ännu senare. Hur som helst, trött som en gnu hade jag nästan lyckats somna när jag blir återkallad till denna verklighet- sen var det kört...

...lämnade sängen ytterst motvilligt imorse för att bege mig till jobbet, allra helst när man vet att den som ligger och fortsätter tryna i min binge kan ligga kvar precis hur länge som det behagar, MORR ..
 Man är ju lagom snygg efter 3-4 timmars sömn, för andra natten i rad.. Men dagen har gått minst sagt snabbt och smärtfritt.. 

Nu är det dags att sova...

Kommentarer
Postat av: Nina

Vem va din bing kompis??????? =)

2008-09-22 @ 18:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0