Mest irriterad...

Hemkommen från Helsingborg igår, men innan jag landade blev det en tur till Blomstermåla och Västervik. Trevligt att träffa A igen. Sämst med de sociala plikterna, och har så varit ganska länge nu... Ska bli bättring på den fronten- omgående.
Har äntligen fått tummen ur och monterat ihop min nymålade TV-möbel. Så nöjd! Det är väl det enda vettiga jag lyckats åstadkomma idag. Förutom denna praktiska prestation har dagen tillbringats framför laptopen, skrivandes CV´n och skickandes arbetsansökningar, med mobilen fastklistrad i örat med myndiga personer, dividerandes om de mest trivala ting.. Så tröttsamt! Sen kom jag på att jag nog vill bli svetsare när jag blir stor, kollade runt lite och får väl förmodligen dessa drömmar totaldemolerade av Amshelvetet I.F på måndag, men det är ju värt ett försök iallafall -tror jag..  Annars får jag väl ge henne onda ögat, följt av motiveringen att för hennes eget bästa bör hon vilja kunna avanmäla mig på Ams.

Nu har Idol precis slutat. Blir lika fascinerad varje gång över folks självförtroende och totala avsaknad av självinsikt.. Men lycklig är jag- det är ju veckans höjdpunkt när människor frivilligt skämmer ut sig i TV!!

Nu ska jag ägna resten av dagens vakna tid åt Bessy. Stackar´n ser ut som ett fall av rävskabb, men det är bara vinterluddet som fällts av. Nybadad är hon oxå efter ett par dagars vistelse hos pappa med familj. Hon luktar gott iallafall...

Overandout...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0