Hjälp!

Nu sitter jag här mitt i natten igen, borde definitivt slagga för länge sen...
Men jag har nog  lite för mycket stress inom mig.. och kanske en liten gnutta ångest?
Ska på anställningsintervju imorgon- fick jag veta idag, klockan 16.34 piiiip...
Kruxet är att jag ska ha med mig min CV, givetvis datautskrift.. Lätt fixat lovar jag min eventuelle nya chef (?), syns vid 10 imorgon då! Tack och hej lixom- jag har ingen CV utformad för handels, jag är kass på att knepa ihop dem och jag äger ingen skrivare.. Och som om detta inte vore nog med käppar i hjulet så jobbade jag till 21.30 ikväll.. Bra gjort, perfekt planering, underbar timing. Har försökt bita i det sura äpplet en bra stund här nu, men min hjärna vägrar samarbeta och vill inte spotta ur sig fyndigheter som skulle kunna säkra min ekonomiska överlevnad ett tag till.. Fuck!!

Tänker bara sova nu och hålla hoppets fana så jävla högt att mitt undermedvetna känner tvånget att producera den bästa jävla presentation som någonsin skådats..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0