Grattis Bettan...

Började den okristligt tidiga morgonen med att knycka rosor hos grannen, för vad är en födelsedagsfrukostbricka utan blommor? Nej just det- ingenting! Och jag visste att det fanns en mening med bullarna Kajsa släpade med sig från Condis. Så tack syster- you saved my ass!!
Det är bara att konstatera: jag kommer aldrig till himlen, men det är ju varken någon nyhet eller överraskning när det gäller  mig. Däremot kommer min morgontrötta byracka aldrig mer få vara my partner in crime- slöare och envisare jycke får man leta efter. Hade vi blivit tagna på bar gärning hade jag skyllt allt på henne...

Nu ska jag snart bege mig till jobbet- jag hatar tidiga mornar.. Ser fram emot nästa vecka då jag endast jobbar kväll, än så länge i alla fall!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

alltså, till och med när jag är i spanien är jag en jävel på att klura ut situationer. Jag borde bli Jesus!

2008-10-02 @ 02:27:29
URL: http://ebbakajsasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0