Ezbjörn är .. hmm, halvdöd?

Har varit lite down de sista dagarna, förmodligen på grund av min nästintill uteblivna sömn i helgen. Mest bara trött hela tiden lixom.
Jobbat har jag oxå gjort ett par dar eller 16 i sträck, så det är väl egentligen inte ett dugg konstigt att jag känner mig som en sengångare- väääääldiiiiigt låååååångsaaaaaaaam. 16 dagar kvar innan jag har en helt ledig en dag dessutom- hur fan kommer jag att vara då? Nästan död förmodligen...
Och självklart var det övertröttheten som fick det att slå runt idag. Hopplöst rastlös efter jobbet, kidnappade A och drog en runda i Slottsskogen. Men det räckte inte riktigt, så när kombo J droppade in så blev det rally med Ezbjörn- SÅ KUL!! Nästa gång tror jag att pappa får följa med.. det var ju trots allt hans åker som nästan dödade bilstackar´n..

Ännu en arbetsplats inbokad.. Min gamla chef ringde och ville att jag skulle hoppa in tillfälligt. Eftersom jag lider av variationsbrist i min vardag (not) så tackade jag givetsvis ja..

Nu väntar Maria Wern, kvällsfika, därefter är det dags för Bessans runda och tvättstugan... och ett par timmars sömn.

Jag förstår inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0