Skenande tillvaro...

Det verkar som om jag kommer att få lägga mina svetsarplaner på hyllan...
Kom hem efter ena jobbet för att gå ut en sväng med hund och byta om till nästa pass, men får besked om att jag blivit dubbelbokad... Hamnar istället på en anställningsintervju i Kalmar med minsta möjliga varsel- som dessutom resulterar i att jag ska gå introduktion om knappt två veckor.. Det gjorde ju inte saken sämre att den för tillfället arbetande assistenten var bra snygg, och det var bara den ena av de 6 grabbar som är anställda där- jag riktigt känner hur bra jag kommer trivas där- som fisken i vattet!!! Så nu håller jag tummarna stenhårt..
Men som vanligt får min klarblå himmel aldrig vara helt molnfri...
Jag lovade A så sent som igår att jag ska bli roulettecroupier- pronto dessutom. Den utbildningen är det också meningen att jag ska påbörja så snart som möjligt. Jag vet inte hur jag ska hinna med allt..
Som vanligt är det allt eller inget i mitt liv... *puh* Men optimistisk som jag är tror jag det löser sig ändå!!

Efter mötet åkte jag och Bessy förbi A och Hamme för en kopp thé. Bessan tyckte A´s rottis Nero var stor, men till och med han förefaller liten i storleksmässig jämförelse med A´s kalv.. skillnaden var att Hamme inte försökte våldsbetäcka Fluffy, så efter att ha snott hans tuggben såg damen riktigt nöjd ut med tillvaron.

Landade på ön igen runt 23-snåret, sedan dess har jag skrivit en gigantisk "att-göra-lista", rensat och sorterat papper, plockat iordning samt betalat mina räkningar.. Jag är så sjukt bra ibland helt enkelt.

Imorgon blir det storstädning och Bessypyssel inför mötet med Socialen här hemma på fredag förmiddag.

Sleeping time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0