Jobb och funderingar...

Har jobbat 15 h idag- ja, jag vet definitivt att jag lever.
Har inte hänt så vidare värst världsomvälvande händelser heller.
Är mest irriterad...
Har, som förmodligen så många andra, funderat över meningen med Ams. Allrahelst när det inte fungerar som det ska. Och detta betalar jag för? Av vilken anledning? Mina arbetsplatser har jag absolut inte fått genom dem.
Jag är tvungen att tacka ja till erbjudet jobb- annars blir jag utesluten ur min a-kassa ( som inte ens har kommit igång i väntan på fullständig utredning och beslutstagande!!). Samtidigt har min fantastiska handläggare mage att påpeka att ännu ett timvik inte är önskvärt med tanke på min framtida pension... Jag känner ett överväldigande (snart okontrollerbart) behov av att knäcka kärringen- ska vara där vid 10 på torsdag. Kan bli intressant... hmmm.

Jag kan väl för helvete pensionsspara privat, eller?

Fungerande hjärna efterlyses! Levereras senast torsdag klockan 9. Tack!

Kommentarer
Postat av: Thess

Hatar AF, fack & A-Kassa... Man får måååånga ggr stånga sig blodig där...dom är helt jävla dumma i huvet, nollkoll, idioter & är totalt värdelösa & inkompetenta!!! Du har always a big stöd in me =)



Jag åker t Turkiet på lördag...ledig im fredag 19/9..ringas på dagen??



♥ Puss puss ♥

2008-09-18 @ 11:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0