Det går bra nu...

Inte för att min CV blev så förbaskat bra, eller för att jag vet vad som önskas under en arbetsintervju, men jobb fick jag..
Var där och presenterade mig igår- jobbade mitt första pass idag.. nåt bra måste det ha stått, eller så lyckades jag väl babbla mig till det?

En av mina kunder var iallafall min lärare, som jag nu har lovat att skicka in resterande kursuppgifter till.. så nu är det bara till att ta tag i sitt studerande och avsluta skiten en gång för alla..

Veckan i övrigt har det  mest jobbats och varits social.. Igår käkade jag frukost med A, toklänge sen vi hittade på något,  idag var det kollektivmiddag när jag kom hem, imorgon har jag en frukostdate med T- som jag inte heller hinner träffa hälften så mycket som jag önskar att jag gjorde.. Fredag är det systerförmiddag- K åker till Spanien i 5 (?) veckor...
Har lite ont i hjärtat.. Vet inte om det är bea-såsen som krånglar med blodpumpen eller det faktum att min blonda, supersnygga LILLAsyster ska vistats bland en massa spanjorer, som gör att det kniper till lite extra? Nåväl, skinn på näsan har ju damen så det räcker och blir över, bara hon inte fryser så kan jag vara ganska lugn... ( internt...)
Lördagen ska ägnas åt min byracka.. hon ser fortfarande förskräcklig ut!! Kan det inte bara bli smällkallt nu så hon sätter vinterpälsen?? Folk kan ju tro att hon är vanvårdad!!  Många tror ju redan att jag har klippt/ ryckt fluffet av henne... Hua, hemska tanke!!

Helgen i övrigt kommer nog bli relativt lugn.. har inga planer på några större äventyr!  Men det hinner ju ändra sig, det är ju bara onsdag än så länge!

Trött som en sengångare är jag, så nu blir det till att lägga sig till rätta och invänta John Blund...

Lägger in ett par bilder på hur Fluffy White egentligen ska se ut...




                                                                                                                   None                                                                                                        
  

                                                                                                                                                      




                                                                                                   


Kommentarer
Postat av: Peter PC Carlsson

Gratulerar till jobbet.

Sen kan jag bara konstatera att du är i gott sällskap när det gäller att inte ha skickat in de sista uppgifterna till skolan. Det verkar vara mer regel än undantag att några poäng saknas och ligger och vänta på en sista hjälpande hand.

2008-09-11 @ 06:21:50
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Thess

Va skoj att du fått jobb så snabbt =) GRATTIS!!

Din lilla hårboll är sååå fin ;) så där man bara vill gosa in sig i...

Pussen♥

2008-09-11 @ 11:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0