En arrogant gubbjävel och så...

... en bakfull Bg är inget man bör kombinera. Återigen måste jag spy galla över korkade hundägare som inte kan respektera andras principer. Förmodligen var det väl så att vi inkräktade på hans revir, ja gubbens alltså. Och detta är inte första gången han provocerar mig... så där avslutades kusins och min kanontrevliga promenix med att jag blev bannad.. Snacka adrenalinchock..

För övrigt har de senaste dagarna varit tiptop, trots att jag inte har fått jobba...

I fredags hände inte mycket. Somnade på eftermiddagen, vaknade inte förens vid 21.30. Kombosarna åkte till Tyskland för att ladda barskåpet, själv var jag mest rastlös med tanke på den sena, oplanerade tantvilan.. Kom i säng runt 3-tiden iallafall.
Blev väckt av J vid 9 på lördagsmorgonen och kunde inte somna om sen... 
Gick en långrunda med Bessan och städade av lägenheten efter det. Halvfartskalas med P & L.
Robinson en runda, sen hem igen. P trillade in vid kvart i 5 efter en  kalabaliktillvaro efter stängningsdags..  Vi måste sluta umgås på detta viset, för precis som vanligt blev jag tokpigg och kunde inte somna om.. Det smiddes planer, garvades - har fortfarande ont i magen och snackades till efter 7 i morse... Såå hopplösa!!

Och idag.. ja, jag har varit dagen-efter-seg hela dagen, så jag har inte gjort alltför mycket vettiga sysslor..
Alvarsrunda med Bessy, mat, film, försökte därefter återigen se Prestige men det blev en spontan tantvila istället. Kvällspromenixat med kusin och hund och nu ligger jag nyduschad i sängen sedan typ 2 timmar tillbaka. Har äntligen lyckats slutföra mitt Prestigetittande, nu ska jag bara avsluta detta inlägg- sen ska jag sova!! Natti natti...



Kommentarer
Postat av: Thess

Nu är jag hemma igen från London =))

Vi kan väl ringas ik eller im?

PUSS♥♥

2008-09-08 @ 09:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0