Fascinationen är överväldigande...

... när det gäller människor som anser att världen kretsar just kring dem själva.
Kan man inte få skriva ett jävla inlägg utan att det ska tolkas utifrån någon annan än mig själv?
Så lillasyster Fia, det jag nämner i föregående inlägg har inte ett skit att göra med dig, ska det vara så jävla svårt att fatta att det finns annat att reflektera över än dig och ditt patetiska liv? Och angående den "smittade och äckliga skvallerkärringen" ( jag citerar Fias kommentar...), så finns det ett antal fler personer jag servar som kassörska, än just personen du har i åtanke. Jag har allt annat än tid, lust eller intresse att engagera mig i dina åsikter gällande detta ämne, jag gillar henne och skiter fullständigt i vad du tycker om det.. Och varför orkar du ens bry dig när vi knappt kan enas i en enda åsikt? Svårt att vara stöd och ge råd till någon som verkar tro sig vara allvetande. Vi har en enda sak gemensamt- samma föräldar. Bra där...

Livet i övrigt känns toppen tycker jag. Är förvisso så trött efter mina sista intensiva jobbveckor att det ständigt värker i kroppen, huden ömmar och ögonen svider. Men snart är det äntligen måndag- mina första helt lediga dag på 4 veckor.... åhh vad jag ser fram emot  den!! Ska knappt inte göra någonting alls.. bara städa, fixa med papper, ringa några samtal, tvätta lite till, fika med T och ta det lugnt!
Börjar mitt nya jobb på onsdag, känns riktigt bra. Det innebär dessutom att jag kan dra ner lite på jobbandet, vilket är mer än välbehövligt!

Helgen har varit hård, som vanligt. I fredags var det hångelkväll för kombosarna. Flydde fältet och agerade fyllechauffis istället. Hyfsat kul, men eftersom jag nästintill kunde somnat ståendes var jag ganska off. Fick sovsällskap- börjar kännas som en vana, och John Blund fick inte göra entré förrens runt 6-tiden, det pratades som vanligt på tok för mycket!  =)

9.30 började min lördag med fönsterputsning hos faster T. Lämnade Bessan i Arbelunda eftersom jag jobbade 16-02, och tyckte det var bättre att hon fick lite semester från matte. Hämtade upp J på vägen hem och därefter var det dags för frukost med honom och M.
Kvällen på Sandra var ganska intressant, men spelet gick åt skogen. Lagom sur när jag åkte hem igen.

Idag har jag:
Hämtat hund, bråkat med min fantastiska syster, tvättat, duschat Bessy, jobbat,druckit thé och skvallrat med kusinkombosen. Nu är det meningen att jag ska sätta mig framför TVn och fluffa till fröken med hårfönen och diverse borstar. Får se hur länge jag orkar! Imorgon blir det definitivt sovmorgon!!!!

Men jag tackar för att nyheter gällande "familjen" kommer ryktesvägen, känns ju verkligen som om jag har förlorat något värdefullt efter denna dags verbala utbyte...

Kommentarer
Postat av: Lillasyster Kajsa

Jag är iaf glad, jag har tjatat om det i åratal och som den bortskämda lillasyster jag är får jag ÄNTLIGEN som jag vill!

Men tona ner lite på aggressiviteten storasyster - folk kan ju tro att vi har ännu en familjefejd..!

2008-10-06 @ 13:40:40
URL: http://ebbakajsasofia.blogg.se/
Postat av: Amie

Skvaller???? Snarare en gratulation.... Tycks väl bara vara jag som e posetiv till nyheten... Massa tack för försvaret iaf... Me likes u to.... love

2008-10-06 @ 18:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0