Hjärnsläpp...

... eller kanske hjärnsläp är en mer passande beskrivning? Har precis landat på ön efter ett par nätters jobb. Har i huvudsak knepat med ett nytt schema tillsammans med J till personalgruppen. Snacka om att känna sig IQ-befriad efter 15 timmars räknande, puzzlande och omjusteringar! Ingenting fungerar just nu, är bara så trött men det känns som jag om går på högvarv. Undrar om autism kan "smitta" av sig? För i så fall är jag lite simpelt miljöskadad och behöver bara detoxas, helt enkelt! Tänkte försöka ta mig till sängen och läsa mig till sömns, men hur svårt är det inte att ligga still när det kryper i kroppen?

De senaste dagarna har det väl inte hänt ett förbaskat dugg egentligen. Jobbat och jobbat extra. Första natten hemma på en vecka. Jag borde skaffa en husbil så slapp jag betala hyra i onödan!
Och nästan likadant blir det i veckan. Hopplösaste jag!!

Nej, om man skulle ge det ett försök iallafall. Kan ju vara fördel om man befinner sig på rätt plats om nu JB skulle få för sig att göra en morgonvisit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0