Jag är ju bara ärlig...

Som vanligt skenar mitt liv iväg..
Efter lite sökande i minnesbanken kan jag bara konstatera att det redan är söndag, jag är dagenefterseg- förtjänar det förmodligen också och imorgon startar ännu en arbetsvecka.
Innan helgen- stillestånd. Fredagen tillbringades med Y. Middag på stan, hemmamys och en spontan utekväll. Grymt kul, som vanligt, när vi får våra infall! Slutade med att jag körde hem till kollektivet med N i sällskap. Därefter trillade M och J in på nattamat. Sömnen var ungefär lika bristfällig som vanligt!
Lördagen spenderades med A, P och M. Sötaste kusinen ställde upp och körde på mig, stackars henne!
Hamnade på Harrys med A efter en liten runda på O´Learys, där det vanns en femhundring på bordet! Minst sagt nöjd med den prestationen i mitt tillstånd! Väl på slutstation skulle det raggas- åt mig! Ajaj, men det var väl lite abstinens från A sida som talade i det fallet...
Det hanns med en avstickare till Y & U i Funkabo på hemvägen. No comments! Någon saknade- jag åkte, ingen välgörenhet här inte! Jag är ju bara ärlig.
Kvällen/ natten avslutades med pyttipanna och ägg med bästaste kusinen hemma i kollektivet. Jag tror banne mig inte att det kan bli mycket bättre än så!
Idag är det söndag, en seg sådan. Har inte bestämt mig för om jag ska bege mig in till Kalmar ikväll, inte än iallafall.
Hela veckan kommer att spenderas på bortaplan, känns lite halvtrist men det är bara att gilla läget!

Dags att hämta Bessy hos pappa. Kan bli så att jag får tillbringa kvällen med att duscha och styla byrackan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0