Tuesday afternoon...

Gårdagen var ruskigt hektisk! På väg hem från jobbet blev det spontant bestämt att jag skulle ta ut kusen för en motionsrunda eftersom C var sjuk.. Gutt väder, så vem säger nej till det? Snabb ombokning av de dater jag bokat in efter jobbet. Men det löste sig det också- många timmar senare.. Kvick visit hos T efter att ha panikhandlat. Därefter hem för att ha théterapi med stackars B.  Puh, ja det var den dagen i alla fall..

Hur kan en dag vara slapp men ändå stressad? Vet inte om jag fastnade i jäktandet igår och nu inte kan skaka av mig det?? Nåväl, startade dagen med att få lite sol, välbehövligt eftersom jag inte var närvarande när de bättre pigmenten delades ut..
Efter att ha packat klart blir det en tripp till först Nybban för att träffa gamla xet och nuvarande vännen H, och sen vidare till extrafamiljen i skogen.. Tänker faktiskt inte göra någonting alls idag, förutom att förflytta mig mellan adresserna!

Imorgon är det Kroken som gäller igen... Sen väntar min "lediga" helg, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0