Roadtrip och rockfest...

Jo då, mina planer gick i lås och det blev en liten roadtrip i sydlig riktning.. Åhh vad jag bara älskar när man ställer upp på mina galenskaper!!
Det hela blev klart knappa timmen innan jag slutade mitt pass. Det var bara att åka hem, ladda mobilen, pussa hund byebye och bege sig!
Blev förvisso en liten avstickare till Malmö innan jag landade på avtalad plats- lite senare än planerat bara. Plockade upp en liten stackars liftare i Växjö, mina omhändertagande instinkter tog helt enkelt övertaget, hehe... hopplösa jag!
Hade tyvärr glömt av att min N var på ön och vår inbokade sväng till Kalmar- jävlars!! Snacka dåligt samvete!
Lämnade staden igår kväll igen, för att åka hem och fira valborg på Strand..
Gillade inte A nämnvärt imorse,men gårdagen var tiptop, tack! Snabbfylla och efterkalas hos mig med P,T,N,D och J.

Dagen började med att jag väcktes av musik från torget.. suck! Definitivt ingen drömtillvaro- jag ville bara kräkas!
Käkade bakfyllefrukost/lunch/middag med syster L på Blå och shoppade en balklänning till henne- riktigt nice!
Körde hem henne framåt eftermidagen och fortsatte till C för att hämta mina sommardäck. Blev kvar där ett antal timmar på thé och uppdateringssnack..
Lämnade samtidigt över nycklarna, så nu är hela hushistorien överstökad... delade känslor på den punkten!  

Nu ska jag vara snäll mot min sovande kombo och stryka hennes jobbskjorta. Sen är det hög tid att dra en sväng genom duschen och krypa ner mellan lakanen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0