Massaserad =)

Gårdagen var tiptop!
Nybban ger mig fortfarande rysningar, men jag överlevde tack vare lite halvsmaskigt skvaller, och en god sallad..
Åkte därefter ut till mamma M, (H´s mor) och fikade rabarberpaj och snabbuppdaterade de senaste 5-6 åren..

Därifrån var det direkt till nästa matbord.. Alltså, min mage protesterade högljutt, men det lyssnade inte extramor M på alls.. Först smörgåstårta och lite senare var grillen igång.. Så gott och sååån magknip!
Kom i säng hyfsat tidigt, somnade omgående och vaknade till strålande solsken!
Passade på att ta en runda med dogsen.. Käkade frukost med M & J, och sen var det dags för min otroligt efterlängtade, välbehövliga massage!!!
M lyckades ganska snabbt konstatera att jag har en lite snedvriden ryggrad, och att det är den troligaste anledningen till mina besvärliga, värkande ryggproblem!
Bra var hon i allafall på det hon gjorde, och min vanliga otur trogen så flyttar familjen till Visingsö snart.. suck!
Man får se det positiva i det hela- jag får ett nytt ställe att göra impulstripper till!!

Nu är det jobb som gäller resterande del av dagen/kvällen/natten.

Imorgon har jag planerat att skumpa pålle igen, och sedan hämta lillsyrran som ska sova över till fredag.

Kommentarer
Postat av: Julie

Låter som du pratar om skolios? Det har jag också och har dratts med i sisådär 7 år nu, inge kul alls. Gå på massage och slarva inte med sjukgymnastik om det blir relevent! Tråkig info, haha. Ha en bra kväll!

2008-05-21 @ 18:32:24
URL: http://juuliee.blogg.se
Postat av: Thess

Ohh jag vill med ha massage d e så SJUUUKT skönt.. Trist på ryggen hjärtat. Hoppas d inte e så alvarligt.

Puss♥

2008-05-22 @ 00:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0