Jag blir så bannad..

... var riktigt nära att säga upp mig idag. Ännu ett jävla schemaförslag inför sommaren, jag vill bara spy på denna människa. Men över min döda kropp att hon lyckas med detta, hehehe.. Har slutat vara snäll med start från och med idag.. är det krig hon vill ha så är det krig hon får! Och jag vinner hur hon än vänder och vrider på det.. 
Such a LOOSER!!

Dagen har varit minst sagt irriterande på grund av detta, men varför bry sig egentligen? Ska äntligen deala lite ikväll, och då är det bäst att jag hinner stänga in den bitchiga Bg och plocka fram speldjävulen i mig istället..
Ok, som de flesta vet är jag ju inte som alla andra barn, ( och har inga intentioner till att försöka bli det) men jag ser verkligen fram emot att få jobba på min Pubben igen! =) Det var på tok för länge sen nu.

Dagens klockrena:

"Jag har blivit en sån nakenfis, jag gillar inte att ha kläder på mig längre!!"
Min kombo har gått och blivit nudist från den ena dagen till den andra, haha...

Dags för en tantvila innan jobbet  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0