Den första dagen på resterande delen av mitt liv..

... startades med att Bessysnusan fortfarande är lite halt. Inte bra alls, har det inte gått över tills måndag blir det att besöka djurdoktorn. Vilket skrället inte har något emot eftersom hon alltid blir bortskämd på vår vetrinärklinik!!

Återigen psykbryt på jobbet, men orka bry sig!

Landade i lägenheten runt 17, slängde mig i soffan trots att jag verkligen borde ta tag i skolarbetet, men Snatch bara skrek efter min uppmärksamhet. Och väl förlorad i Bräädans magmuskler var det inte ens lönt att försöka stå emot begäret av hans " Jesse James".. Men där var det en annan man som gjorde sig påmind, och jag kan bara inte göra två saker samtidigt, så jag fastnade på msn.. Hmm, Bräädan brädad? Alla mina innerligaste ursäkter till min blivande man för den bristande uppmärksamheten. Hehe..
Passade samtidigt på att vara lite nyttig- kastade mig på X-trainern under filmens gång. Förenande av nytta med nöje..

Efter att par samtal och en borttappad sjöman gjorde sig rastlösheten påmind igen.. Denna gång resulterade den i en sen långrunda genom Slottsskogen, utan hund. Gick bra mycket snabbare utan min bromskloss i släptåg.

Nu ska jag hoppa in i duschen och därefter somna tillsammans med Bräädan... Might be sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0