Ännu en helg...

Ja, vad ska jag säga? Ännu en helg som bara försvunnit. Har inte gjort allför mycket nytta kan jag så här i efterhand konstatera. Slö lördag, en ridtur med Jorrit på eftermiddagen. Lite spel på Pubben och sen blev det en runda till Harrys och Robinson när jag slutade.

Igår, söndag, åkte jag över till A i Blomstermåla och tillbringade mesta delen av dagen i solen, riktigt nice. Därifrån var det raka vägen till Arbelunda för att jobba lite.

Idag har jag varit hos faster T och fixat håret, snabb thé på Grillen med A, och ska nu strax bege mig till kusen. Sen blir det ett litet nätt pass på 24 timmar i Kroken.. Hoppas bara jag slipper mer av tjafset där, orkar inte längre!

Kanske skulle se mig om efter ett nytt jobb om det fortsätter.. Men jag gillar ju stället i övrigt, så det känns surt att ens tänka tanken!


Kommentarer
Postat av: Thess

Hej babe!!
Fast jag vart såååå KASS på att kommentera här i din blogg så vill jag su ska vet att jag e ditt STÖRSTA fan nummero uno, #1 !!!!

PUSS ♥ ♀ ♪ ♫

2008-05-13 @ 13:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0