Vårkänslor..

Ja vad ska man säga? Började dagen återigen med en rejäl migränattack, den andra inom loppet av en vecka- inte kul alls! Börjar likna tiden efter min crashlandning i källartrappan.. Fast då rörde det sig om 11 anfall på två veckor- ingen kul tillvaro! Hursomhelst fick jag sjuka mig från morgonpasset, och sova bort skiten.. Är fortfarande "tung" i huvudet, men det är väl smällar man får ta. Vaknade av att regnet stod som spön i backen, bara att ta sig ut till kusen och byta till regntäcke på honom.

Kusin B. hälsade på en sväng.. Hon måste ha känt att jag tänkte på henne ett par minuter innan hon lyfte luren. Så det blev en stunds terapithé, som vanligt!! Lika trevligt som alltid!

Har påbörjat mitt flyttstäd utomhus så smått, efter regnet tittade nämligen solen fram, fåglarna kvittrar och jag är på ett kanonhumör! Tyvärr känns det som om min tidsrymd bara krymper, och att jag inte kommer hinna med allt jag ska göra innan jag lämnar över huset till C.!!
Kanske det är dags att dra ner lite på tempot innan sommaren.. VA?? Skrev jag det där?? Inte då, effektivisering är det enda som krävs!! Ingen idé att sakta ner, då får jag ju bara en ännu större chock när jag ska in i snurren igen!


Nä, nu kallar plikterna.. hade tänkt hinna med en hel del innan det är dags att börja jobba- bäst att passa på medans energi finns!

Kommentarer
Postat av: Thess

Man FÅR ta d lite lugnt ibland... Även DU Bg... =))

Pussen

2008-03-12 @ 16:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0