Utrensning och nostalgivrål...

Borde egentligen sova för länge sedan, med tanke på att den kommande dagen blir lång! Men som vanligt har jag inte hunnit varva ner tillräckligt för att ha ro till det.
Har fördrivit dagen med högst ointressanta uppgifter som att tvätta, sortera papper, jobba och packa. Drabbades av ett obevekligt nostalgibehov efter jobbet, det var bara till att bejaka, sätta igång stereon och vråla ikapp med Whitney.. Varning för begynnande Bonnie Tyler-röst utfärdas. Det märks- utan överdrift, att det var länge sen mina chockade stämband fick anstränga sig så hårt. Men jag får väl passa på nu, medans jag inte har några grannar som störs...
Har inte så mycket mer att tillägga just nu... måste försöka sova ett par timmar innan det är dags att jobba igen.

"If you can´t stand to fall, you should not stand at all.
 If you can´t be small, you should not be at all.
 Why always try to be the sun up in the sky?
 If you are strong-show me you´re weak sometime"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0