Trött, tröttare, jag...

Borde definitivt ligga i min sköna säng och sussa sött just nu! Har en toklång dag bakom mig och ännu en imorgon.
Jobbat hela dagen, lagom lycklig eftersom mannen inte behagade att somna innan halv tre inatt, och jag är tvungen att kliva upp i ottan om kusen ska få komma ut. Så för att hålla mig vaken har jag sysselsatt mig precis hela dagen. Insåg när jag kom hem att det inte var någon idé att dra ner på tempot- sömnrisken ökar, det blev en långrunda med Jorrit i duggregnet- en riktig idiotritt, fixade stallet, suttit i telefon, och till sist försökte jag tina upp mitt genomfrusna jag med ett rykande hett bad. Är i skrivande stund helt färdig.
Imorgon ser min dag ut som följer: lämna Bessy hos pappa, jobba 7.30-13, hälsa på M. ute i skogen på andra sidan bron, hämta lillasyster, releaseparty för någon musikal med L&A, sen SOVA!!! Jag längtar redan till finalen!!

Fick bekräftat idag att det blir tattookryss den 4 april- nice!
Fasar bara för att jag blir sugen och på dåligt humör eftersom jag varken har råd eller är färdig med motivet till min ryggtavla!!
Men förhoppningsvis får jag massor med inspiration att färdigställa den!!

Dags att krypa ner i sängen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss

2008-03-14 @ 10:07:13
Postat av: Thess

HIHI va min puss =)

2008-03-14 @ 15:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0