Statoilfrukost och övningskörning...

Tycker inte att jag har gjort annat än suttit i bilen denna dag. Packade in L. prylar i lilla gröna och lämnade Kalmar runt 9. Käkade mobil Statoilfrukost med Kajsa. Stannade till i Borgholm för att tanka och fixa lite ärenden. Hämtade fler banankartonger, och som den förvirrade och tankspridda person jag nu är glömde jag ju givetvis det viktigaste- att fylla på soppa.. Det var bara att vända i Arbelunda och åka tillbaka- till L. stora lycka eftersom hon behövde shoppa lite grejer inför kvällen. Tog en liten sightseeing på östra sidan och tillät henne dessutom att övningsköra sista biten hem. Men min bil gillar henne uppenbarligen inte! Kikade förbi min, för dagen, mycket pratsjuka farfar.
Åkte därefter vidare hem till huset, efter att ha berövat Bessy på en fortsatt drömtillvaro hos pappa. Tänkte att jag skulle ha ridit, men vädergudarna har inget förbarmande över mig! Så istället pratade jag en stund med en lite deppig A. Tyvärr visade det sig att mina onda aningar besannats..
Hann också att packa ner en massa badrumsgrejer och rensa i extrarummet innan det än en gång var dags att sätta sig bakom ratten för att komma till jobbet.
Eftermiddagen/kvällen har varit lugn. Mannen är sjuk- igen! Och därför är det mer än stillastående här just nu! Fast nu är det hög tid att sova, men innan dess ska jag läsa ett par kapitel och pussa hund godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0