Singer dig nästa 11 inom...

Rubriken är kontentan av när jag är tvungen att lämna över kontrollen till någon annan.. Men jag överlevde det också, jäklars vilken toppenkväll resultatet blev..

Efter att ha sprungit en runda på systemet och panikshoppat kvällens outfit blev det middag på Blå. Första besöket för i år, alltid lika mumsigt! Trodde att det bara skulle bli J & Y förutom mig själv, men fick sällskap av T, E, A, J, & M också.. Y & J var duktigt hemlighetsfulla och jag fick inte veta någonting om den fortsatta kvällen. Kontrollfreak som man är gillades inte läget till 100% just då. Därefter trycker de på mig en ögonbindel och sätter mig och hund i bilen för en liten tripp till Kalmar- vilket jag listade ut ganska snabbt! Hade till och med koll på deras villovägar..
Har ju min lilla mani när det gäller bron- jag måste röka! Inte ens förbundna ögon kunde hindra detta måste! Bara lite knäpp är jag.. Tappade däremot lokaliseringen en stund i Kalmar, men visste precis vilken källare jag var i när vi kommit till slutdestinationen, vilken jävla fena man är!! A, P, B & P droppade in efter en stund.. Färden gick sedan vidare in till stan. Hamnade på O´Leary´s och senare Harrys. Kvällen var tiptop, full som en alika och massor av kul människor- kan man annat än att gilla läget!
Hämtade Bessy med taxi och åkte hem till A för att sova, totalt slutkörd men ack så nöjd!! .

Vaknade vid 10 av att A drog igång sin blender.. såå seg. Packade ihop mig, rastade hund och plockade upp J på väg till bilen. Sen var det raka vägen till Maxi för att fixa grejerna till marängschwissen som skulle serveras hemma hos pappa en timme senare. Borde insett att jag var sent ute, men hjärnkontoret funkar inte som det ska idag.
Det var en lugn och trevlig fikastund med familjen iallafall. Nu ska jag städa av lite, mamma kommer imorgon. Sedan blir det kalas hos kombon, fast idag blir det definitivt nyktert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0