Jobb, jobb, jobb...

Känner just nu att jag helst av allt skulle vilja göra en fuling- sjuka mig, mysa ner mig i soffan framför en bra film, och inte förflytta mig därifrån förens det är dags att kliva upp imorgon.. Önska kan man ju alltid!
Verkligheten ser lite annorlunda ut; är bara hemma och vänder känns det som. Gick av passet i Byxelkrok vid 16, hinner packa lite innan det är dags att gå på vid 20 igen.
Nästan samma visa blir det imorgon. Ledig mellan 8-16, så jag ska ut och rida det första jag gör när jag kommer hem, rensa rabatter och packa lite till om det behövs.
Frågan är hur länge man orkar, känns att man inte är 20 längre, även om det ska mycket till innan jag erkänner det frivilligt. Nåväl, ett tag/ några år till går det säkert! Tid att stöka vidare...

Kommentarer
Postat av: Therese

jobbar du på onsdag? eller ledig ff då?

2008-03-16 @ 19:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0