Jag orkar inte fly längre...

Ibland undrar jag varför jag utsätter mig för att bli behandlad som jag blir! Lördagen jobbades det febrilt, därefter var det dags att åka in till Kalmar för att tömma hjärnan. Förfesten- av trevlig och lugn art, var kanon. Utgången ok- vann dessutom en del pengar! Avslutningen på kvällen vet jag inte ens om jag vill nämna... ont gjorde det. Trodde jag skulle få en chans att reda ut alla missförstånd,förklara mig, min rådande situation och varför jag agerar/reagerar som jag gör. Uppenbarligen var det inget som var av tillräcklig betydelse för den som var ämnad att höra detta. Fick mig ytterligare en riktig jävla näsbränna. I nuläget vet jag inte alls var jag ska göra av mig själv.. Det gör bara ont att inte känna sig värd något.. Allt jag vill är ju att få behålla denna person i mitt liv trots allt, ska det vara så jävla svårt att förstå? 
Tack vare en spontan,lång théstund och alldeles för många cigg fick jag iallafall ur mig en hel del av allt jävelskap. M. är en alldeles underbar person, som verkligen säger precis vad han tycker och tänker. Dessutom lyckas han vinkla aspekterna i alla möjliga och omöjliga riktningar. Otroligt nog tryckte han också på de mest känsliga punkter, och konstaterade att vad jag behöver är en total utrensning av systemet. Jag är så glad att vi tagit upp kontakten efter alla dessa år! Som om detta inte vore nog har han satt så många tankar och känslor i spel att det faktiskt resulterade i att jag bröt ihop i morse. Frågan är nu hur jag ska hantera detta, vad jag kan lära mig och hur jag ska lappa ihop mig själv för att inte bli ännu mer hårdhudad. För innerst inne vill jag inte vara en känslokall bitch, jag orkar inte fly från mig själv längre... 

Kommentarer
Postat av: THerese

åh gumms! vad har hänt? Du kommer uppåt igen!! Snart är det ju flyttdags = bättre ek. osv å då brukar ett stoooort orosmoment försvinna även om Allt & hela världen är pest. Ska coacha dig super när jag väl klarat mig igenom den första jobbiga prövningen! (dör snart av hunger btw) Vill du testa framöver så kan jag smyghandla lite till dig ;) massa kramar!

2008-03-02 @ 18:11:09
URL: http://sparklingpearls.blogg.se
Postat av: Syster Fia

Bara för att muntra upp dej så sjunger jag lite herropera här hemma ;) Jag vet att det lyfter din mungipa om så för en sekund... när old memories svischar förbi :)Det är inte meningen att man ska minnas allt här i livet... *love*

2008-03-03 @ 10:54:49
Postat av: Thess

Puss

2008-03-05 @ 11:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0