Feberyrande och regnskurar...

Började dagen med en temperaturskillnad på 3 grader, en massa konstiga drömmar och ett ologiskt resonerande... Inte på topp alls! Skulle ha åkt till Eksjö-Nässjö-Mönsterås och hämtat/lämnat BJbord, men det var bara till att ställa in den trippen. Upptäckte att både fårens och katternas mat var slut, så det blev en tur till Borgholm för att införskaffa detta, och vidare till Kalmar för att hämta lillasyster samt betala hästarna.. Kände mig lite piggare när jag kom hem och har nu spenderat hela kvällen på att fortsätta rensa, packa och bära kartonger fram och tillbaka mellan rummen. Slipper tänka så mycket när jag har något att sysselsätta mig med..
Ska snart bege mig ut till stallet för att mocka, fodra och ta in Jorrit. Sedan blir det tidigt i säng, börjar redan klockan åtta imorgon bitti.. 

Jobbar hela helgen, hoppas på att H. kommer och underhåller mig. Kan bli lite lätt  drygt att vistas på samma ställe i tre dygn.. Har fått klartecken från min chef att det är ok, så nu är det honom det hänger på.
Jag håller tummarna..

Helt klart en ok dag, med tanke på starten och det urtrista vädret, som växlat mellan strålande solsken och ösregn hela dagen.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0