Bara lite hårdare än innan...

Sänkte garden -men  varför gör jag något sådant idiotiskt? Behövdes inte mycket mer för att jag skulle inse att det är lönlöst att försöka vara någon jag egentligen inte är ämnad att vara.. God kvinna reder sig själv, för vem kan man lita på, om man inte kan lita på sig själv? Blir bara så jävla besviken på mitt tänkande och agerande, men nu är det slut med det. Jag är trött på att fly från mig själv, men det är det enda sätt jag känner till för att överleva, och hittills har det fungerat mer än utmärkt - så varför ändra på något? Har massor att begrava mig i vilket innebär att jag slipper tänka och kan tränga undan känslorna och bara rusa vidare... Bli den fulländade egoisten igen när det gäller att försvara mig mot allt som kanske kan göra ont!! Har dock lärt mig en hel del under den här trippen, så jag ska väl egentligen bara vara tacksam för allt som händer/hänt runtomkring mig. Har fått bekräftat att mina vänner är de absolut bästa i universum, att jag inte dör om jag låter dem komma lite närmare mitt "riktiga" jag. Borde ha insett detta för länge sedan,men de kom i rätt tid- när jag som allra bäst behövde dem. Och mitt i allt kaoset står jag- förvirrad och förundrad över att de faktiskt bryr sig! Jag kommer att fixa det här också, utan tvekan.. Kommer bara bli lite hårdare och kantigare än innan... men vem bryr sig!

Kommentarer
Postat av: Thess

Du är stark kvinna!
Du är bäst!!

Me love you
PUSS

2008-03-05 @ 11:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0