Bara 365 dagar kvar...

Nej, jag kunde faktiskt inte tygla min otålighet, så nu är det första flyttlasset installerat i mitt nya hem!  Har inte gjort mycket annat nyttigt på hela dagen, bara glidit runt i mina döskalledunisar, druckit thé, pratat i telefon och suttit framför datorn. Det finns så mycket sköna/ vackra möbler jag bara VILL ha... Som tur är sitter jag hemma och drömmer, hade jag befunnit mig på varuhusen vore jag åskilliga tusenlappar fattigare vid det här laget! Fastnat för massor av grymma byråar, hyllor och annat småplock, och det behövs för att vi ska få plats båda två!

H hörde av sig, lite skumma meddelanden damp ner med jämna mellanrum. Fick förklaringen till denna frispråkighet under bilfärden hem- fulla och barn lättar sitt hjärta utan betänksamhet... i detta fallet det förstnämnda- jag är nervös! Men jag tror jag lyckades snirkla mig ur det hela riktigt snyggt. Har återigen blivit påmind om att ge fan i telefonen på fyllan.. Tredje gången gillt? Skulle inte tro det...
Har uppenbarligen avslöjat på tok för mycket angående torsdagens bravader, hehe..

Käkade första gemensamma middagen med min blivande kombo ikväll, bara att slippa laga mat och förtära den själv är underbart.. Känns bara bättre och bättre med denna flytt!

Grattis till mig- bara 365 dagar kvar till 30... börjar bli stressigt nu!


Kommentarer
Postat av: Thess

♥ GRATTIS ÄLSKLING!!! ♥

♥PUSS♥

2008-03-26 @ 10:39:42
Postat av: Syster Fia

Tårta på dej idag....Ö ö ö ö ööö ha den äran! =)

2008-03-26 @ 17:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0