Bara 13 timmar kvar..

.. på mitt helhelgspass. Börjar onekligen att bli lite mör nu.
Har väl inte gjort så mycket utöver det vanliga, försökte städa lite, men mina axlar sade bestämt ifrån när jag kom så långt som till att torka ovanpå köksskåpen.
Plockade blåsippor under Bessywalken idag, tokigt tidiga, men nu står de här på köksbordet och bara är så blåa- underbart!
Något besök blev det inte igår heller. Men varför ska det vara så jävla svårt att bara lyfta luren och säga att man fått förhinder? Jag lackar ur på sådant!
Bessan har fått en total genomgång av päls, tänder och klor. Nu ska jag bara dammsuga upp efter henne, därefter tror jag att jag tar ledigt för kvällen!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

vilka långa pass du har! Jag bara fasar för mina jobbdagar på 12-13h!de är ju ingenting jämfört med dina ;)

2008-03-09 @ 22:21:00
URL: http://sparklingpearls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0