Time´s running...

Är ute i lik god tid som vanligt, klockan har återigen sprungit iväg på tok för snabbt. Jag har ju en hel drös med saker att göra innan det är dags att bege sig till Göteborg och Metal Town imorgon bitti!

Har jobbat på dagiset även idag. Oh my God vilka söta ungar det finns, särskilt en har jag stor lust att ta under armen och kuta för livet med...

Lagom trött efter det långa barnvakteriet  igår, så självklart blev det en tantvila efteråt. Tror att jag börjar bli beroende av dessa powernaps, men det är ju så skönt!!!

Rusade runt byn i jakt på nya jobbarbyxor och karbonpapper till Pubben, lyckades för en gång skull att fixa detta relativt omgående. Hade i och för sig inte mycket annat till val eftersom jag ska infinna mig på min nya arbetsplats redan på måndag eventuellt..

Pappa var vänlig och hämtade upp Bessy när han ändå var i krokarna och sedan kom M för att joina mig på en middag på Blå. Fick lite inside info angående den andra tjejen som också var aspirant på tjänsten, var- är förmodligen inte längre eftersom hon har gjort bort sig enligt M..  Tänk om jag bara kunde få ha sånt flyt för en gångs skull??

Antar att jag borde lägga lite energi på att packa och fixa iordning lite innan det är dags att sova...

Kommentarer
Postat av: Anonym

va du 7 min härifrån och kom inte på ett snabbbesök????

2008-06-29 @ 08:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0