Metal Town...

... behöver jag egentligen säga mer?
Festivalhelg med grabbarna= konstanta skrattkramper i magen!!
Två dagar med bra band, fullaste/bästa sällskapet och en hel del konstiga människor. Min "semester" för den här sommaren innebar allt annat än vila, men ett gott skratt ska ju förlänga livet... kan bara konstatera att jag kommer aldrig dö om det stämmer..

Men nu ska jag abrupt tillbaka till vardagen.. Introduktion på nya jobbet imorgon. Skulle ha varit  i Kroken men blev otippat ledig, så varför inte passa på?

Dagen i övrigt har bestått av bilkörning, thé med L och nu ska jag ner i tvättstugan en sväng.

Sen blir det en nattrunda med min otroligt smutsiga pälshög. Duschen väntar henne imorgon- då blir det krig!

Kommentarer
Postat av: Therese

hej! vilket jobb är det? P-byrån?

2008-06-30 @ 08:41:08
Postat av: Coltrasten

Ja det var grymt kul. :D

2008-10-06 @ 19:59:44
URL: http://www.bjelkendal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0