Jobb och nya bekantskaper...

Länge sen jag uppdaterade nu igen..

Efter Pubbenpasset och hamnade jag hos P o L på thé och bullar. Snabbtripp in till Kalmar framåt morgontimmarna.
Springbreak på lördagen- superduper rakt igenom.. gutt väder, bra sällskap, massa mys och hyfsad musik..
Mmm, helt klart nöjd med denna helg!  
Ännu en tripp till Kalmar under söndagen, för att sedan åka vidare till jobbet. Min chef ringde lagom när jag var på väg för att hämta Bessy hos pappa. Slutade med att jag sade upp mig. Turligt nog har jag en toppenboss och hennes fulla stöd i detta.  Bessan fick stanna hos pappa ytterligare ett par dagar.
Från söndag och fyra dygn framåt satt jag fast i Kroken, ingen drömtillvaro, men jag var iallafall själv med G och slapp surandet från frun. Alltid något..

I torsdags hanns det med en hel del, som vanligt. Landade väl runt 18-tiden,tidigt Pubbenbesök med S. Kajsa kom för att sova över. Spontan familjemiddag på Klinta bykrog, promenixade med K från g:a festplatsen. Tillbaka till Pubben. Hamnade hos B efteråt och trillade hem runt 4-tiden.


Finns bara en sak att säga om den gångna helgen....



HELT JÄVLA SINNESSJUK!!!!



Och återigen blev jag påmind om hur lätt det är att ha ett privatliv i denna jävla byhåla- NOT!!!!! Man tackar...


Kommentarer
Postat av: Thess

Hahahaha...du måste ut i världen om du vill va liiiiite privat...inte va fast på en ö som är så där JÄTTE ofantligt stooor ;)

Hihi...hoppas att de högre makterna placerar mig i ditt hem på besök snart =))



PUSS PUSS PUSS ♥♥♥

2008-06-08 @ 12:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0