Speedstäd och tjejkväll..

Vet inte riktigt varför jag inbillar mig att mina planer ska funka, när de aldrig gör det annars??
Somna i vettig tid- inte i min värld, fick rycka ut och agera amatörterapeut. Strax därefter kom extrakombon hem från en blöt kväll, vilket resulterade i mindre sömn och skrattattacker.

För övrigt har dagen varit seg- ont i kroppen och galet trött konstant. Fick jag skulle jag sova dygnet runt för tillfället, är väl förmodligen chocken över att ha minimalt med jobb som slår ut mig skulle jag tippa..
Hjälptes åt att städa av lägenheten när kombon kom hem från jobbet, därefter blev det en spontan grillning ute i Köpingsvik tillsammans med J, E, T och Y. Riktigt nice!!

Nu är det dags att krypa ner i sängen.. Har lite att fixa med imorgon också!

Kommentarer
Postat av: Thess

Hej babe!

Förlåt att jag inte ringde upp i lördags.. Hade film kväll m min kompis Pato... Tanken var att ringa upp kort efter...FÖRLÅT!!

Har det väldans tufft just nu med allt...



Puss♥

2008-07-16 @ 10:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0