Flipperkulan Bg...

Mitt liv i ett flipperspel, låter klyschigt men det är precis så min vardag ser ut för tillfället. Har till och med börjat uppskatta när jag bara är på ett ställe per dag och slipper stressa mellan arbetspassen.
Är så sjukt jävla trött, vill bara sova, men vaknar aldrig utvilad- snacka om ond cirkel.
Trodde att denna månad skulle innebära katastrofalt få timmar, men i själva verket blev det raka motsatsen!

Får snart ett par dagar ledigt, då blir det en tripp till Helsingborg för att ladda batterierna.. Längtar som faan.

Igår har jag inte mycket att skriva om, trodde jag skulle bryta ihop, åkte upp till slottet mitt i natten för att få vara lite ifred.
Lite självterapi och en nattpromenix på alvaret blev det innan jag åkte hem. Ingen bra da´jävel alls... 

Fick sovmorgon idag, spenderade sedan mina sista 400 på Bessys vaccination. Lön imorgon som tur är!
Ska snart bege mig till dagens arbetspass...
Men innan dess blir det en nanotantvila och en välbehövlig upprensning i köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0