Arbetslös...

Som jag misstänkte redan i torsdags så har jag nu inget jobb att gå tillbaka till! G´s dotter L ringde imorse och berättade att han somnade in i natt. Så nu är det bara avskedscermonin kvar....

Dagen började alltså med detta samtal vid 8.30. Kunde inte somna om trots att jag inte kom i säng efter en tillstrulad natt. Upptäckte när jag skulle hämta Bessan för nattpromenixen efter Pubbenpasset att jag vart utlåst. Lånade internet och telefon för att kolla vart min kombo befann sig ( - som inte ville svara). Hittade extrakombo A på Strand, men ingen J. Efter mycket om och men fick vi äntligen tag på henne- ute i Störlinge?? Fattade ingenting, men fixade bil, hämtade nycklar och landade väl runt 3-tiden igen. Satte mig då med mina kurser och kom i säng vid 5 imorse- ja, jag är störd på alla sätt och vis!!!

Käkade frukost med min kusin B och lillsyrra K. Mysigt värre.
Bestämde sedan att jag och B att vi nu har delad vårdnad om K, så hon har varit här hela dagen och avslutar med en övernattning. Har dessutom varit riktigt flitig när det gäller mina utbildningskurser, har bara 5 st kvar nu!

Nu är det dags att fixa inför Pubben, hoppas det blir massor av spel och minst lika trevligt som igår...
Och när jag kommer hem ska K och jag dricka thé och äta rabarberpaj med vaniljvisp, mums!

Dagens fråga:
K - Har du provat att strypa någon med brösten? Går det?
J- Men jag har inga silikonpattar...
K- Nej, men jättestora!

Vad svarar man på det? Jävla lillasyster...
(Frågan uppstod efter en trailer om programmet Urban Myths på 6:an, där det påstås att en kvinna med jättebröst haft ihjäl en man genom att kväva honom mellan dem??)

Då var det dags att avsluta och börja göra lite nytta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0