Konstig och intensiv vecka..

Jaha, då har det gått nästan en vecka sen jag senast tog mig in på sidan. Massor av jobb, sena nätter och för lite sömn har varit standard. 
Snabb uppdatering av det jag minns..

Tisdagen;

Ledig dag, träningsvärk i hela kroppen (faan för lillsyrrans vattenruschkana), fixade inskrivningen på den alldeles fantastiska Arbetsförmedlingen med den alltför nedlåtande och kompetensbefriade I.F. Kalla mig ogärna lilla gumman som myndighetsperson- GRRRR.
Tantvila, storstäd med kombon och filmkväll som avslutning på dagen.

Onsdagen; 

Farfars födelsedag, farmors dödsdag...
Jobbade till 22, kalas hemma, lämnade Bessy i Arbelunda, grattade farfar mitt i natten, satte blommor på farmor och Olgas gravar. Bröt ihop- som vanligt...
 Hemma igen runt 00.30, Somnade omgående och blev väckt två timmar senare av mina överförfriskade kombosar..
Lyckades somna om vid 5...

Torsdagen;

Började jobba vid 7.30.. Slutade vid 12.30 och åkte vidare till Kalmar för nästa pass.
Lammet och Grisen med M,S,C och S på den sena sittningen. Och sent kom vi eftersom jag fastnade i bilkön som den stundande  Diggilookonserten lyckades åstadkomma..
Hämtade Bessy hos pappa  och åkte därefter hem för att sova.

Fredagen ;

Jobbade från 8-22. Skulle haft ett pass på Pubben också, men det blev inställt! Jag blev såå olycklig... INTE!
Hamnade på Strand med A,N och M istället. Trevligt sällskap men taskigt utefolk. Vidare med M på nattlig Bessypromenix och därefter théstund under fläkten hela natten.
M hann väl precis iväg innan nästa par hjältar gör entré.. Hmm, varför inte se till att avsluta när man får ligga istället för att komma hem och stimma?? Somnade äntligen runt 7 på lördagsmorgonen...

Lördagen;

Hade planerat in en sovmorgon denna dag, men jag vet inte om det räknas som det när man ändå bara fått 5 timmars sömn? Jobbade eftermiddagen och kvällen, och därifrån var det bara att bege sig vidare till  Pubbenpasset..
Trevlig kväll, träffade mina fulla syrror när jag slutat- alltid lika underhållande! ( Borra Kajsa, borra????)
Det jag inte kommer underfund med är min systers bröstfixering i det tillståndet?? Hon har ju egna ju!
Agerade taxi åt F och hämtade sedan upp kombo nr 2 eftersom det ösregnade. Kom i säng vid 3-tiden..

Söndagen;

Jobb igen, 7.30-15. Tröttast i världen.
Gick vidare till min nya arbetsplats för presentation.. Gick förmodligen bra eftersom jag ska jobba helpanna där på tisdag?!! Middag på Blå med kusin B och därefter Strand (som var riktigt kasst). Vann iallafall en del cash på Black Jacken..
Gick hem vid 1-snåret för att gå en sväng med Bessy och sedan krypa ner i sängen.. Så mycket sova blev det ju dock inte eftersom Bessan började kräkas vid halv fyra... Stackars henne och STACKARS MIG!!!!

Måndagen;

Började dagen med att ställa in min introduktion på den nya arbetsplatsen- ÅNGEST!!
Begav mig mot Kalmar efter att ha lämnat Bessy hos kusinen. Mycket trafik i fel hastighet på vägarna med en arg Bg som påföljd. Jävla turister.. Förstår mer än väl varför det uppstår våldssituationer i trafiken...
Jobbade mina timmar, åkte hem och sov därefter. Hälsade på kusinen och Bessy (hon har semester från matte ett par dagar- och det är så grymt tomt här hemma.. Varning för allvarlig abstinens utfärdas).
Nu har vi precis avslutat vår filmkväll och det är hög tid att komma i säng.. I morgon väntar ännu ett pass på 14 timmar.
Känns som om jag behöver min sömn!

( Bara två veckor kvar nu.. äntligen!!)


Kommentarer
Postat av: THerese

Nytt jobb igen??

2008-07-22 @ 11:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0