This bitch bites...

Tro fan att man vill vara singel, när de mest inkompetenta idioterna är de enda som hittar mig!
Har precis avslutat ett totalt meningslöst samtal med en person som jag nu förstått, ansågs sig ha ensamrätt på mig, när ska poletten trilla ner - jag är min egen och kommer aldrig låta mig styras/kontrolleras av en man!!! Vilken enfald och egoism besitter man, om man tror att man kan äga en annan individ? Det mest skrattretande av allt är att jag är ratad på grund av min ärlighet. Jag känner endast fascination över det motsatta könets dumhet i skrivandets stund. Denna person är dessutom första klassens besser wisser, och kan inte ta en diskussion där hans åsikter dementeras av den enkla anledningen att jag inte instämmer. Därför är denna s.k vänskapliga relation avslutad med besked...
Nu är jag bara nollställd, irriationen har redan falnat, och jag kan bara säga att jag inte bryr mig..
Men insikten som följer är; för att lyckas i en relation ur den kvinnliga aspekten, bör du vara: oskuld, men ändå ett vilddjur i sängen(? hallå! logiken?), bara vara så pass ärlig att din partner klarar av det som levereras. Helst  vara både blind, döv och stum så att risken för att någon annan skulle kunna vara intressant minimeras(- för jag väljer ju vem som helst, i väntan på något bättre, eller?) Då jag varken är blind, döv eller stum(jag är dödsdömd i relationsvärlden) ska min intelligens vara begränsad till att kunna läsa recept och tillreda dessa,min hörsel endast registrera hans ord (-vilka är min lag) och jag ska öppna käften för att ge honom, denne min guds gåva, bekräftelse eller en avsugning. Dessutom ska jag, utan att klaga givetvis, föda hans avkommor och vara ständigt tillgänglig för hans behov och önskemål... ( för själv ska jag bara vara kåt, glad och jävligt  tacksam över att han vill ha mig!) Och den manliga utvecklingen har kommit hur långt sen neanderthalarna regerade över sina kvinnor?

Men döm av hans förvåning, den här bitchen krusar aldrig!!! Så fan heller... jag väljer att leva ensam, hellre det, än i dåligt sällskap! Mooouuuuhahahahaha... 
 


                                                                                           

Kommentarer
Postat av: syster

Ajajaj, Jenny strikes back! Skönt att höra att du är samma gamla vanliga syster. Man skulle ju kunna tro att du börjat vekna i och med flytten till ödemarken, men icke! Jag håller fast vid det jag sa; Du kommer plocka pinnar tillsammans med Bessy, och gör du inte konst av dem slår du väl ner någon turist som kommit fel! ;)

2008-01-17 @ 17:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0