Ridterapi och problemborttagning..

Tillägg till föregående inlägg:
Det går undan när jag bestämt mig för något!! Så har det alltid varit och kommer förmodligen alltid att vara.
Har sen senaste inlägget hunnit säga upp hyreskontraktet, gråta lite, rida och gråta lite till!
Så här mycket har jag inte lipat sammanlagt under de senaste 10 åren. Tur att min hyresvärd C. är så förstående som hon är.. tack!! 
Nu känns det som om jag kan andas lite lättare igen, trots skamkänslorna.
Nu ska jag försöka ta mig samman och åka till jobbet!
Att man kan känna sådan lättnad, bara för att man vågar erkänna sina nederlag och oförmåga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte i alla hyreskontrakt det ingår en halv farm heller?! ;) Vart ska du nu ta vägen då? kram

2008-01-29 @ 16:03:04
Postat av: Thessan

Lilla gumman! Ingen skam, man kan inte klara av ALLT du är väl inte superwoman heller...

PUSS O KRAM

2008-01-29 @ 16:35:14
Postat av: Amie

Hur du än vrider o vänder på ditt liv o dina saker har du alltid imponerat på mig... *tummen upp o sen en bamse kram* Nu måste vi komma ut o hälsa på igen innan du packar o flyttar ju...

2008-01-29 @ 23:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0