Me,Myself and I...

Efter moget övervägande och en kännbart plågsam inre dialog beslutatde jag mig för att bara vara ledig(!) hela denna fredag. Och hur spenderar man då denna dag i frihet på bästa sätt? Jo, man plockar in hästen från hagen, tar sig extra mycket tid till att rykta, putsa och mysa innan man sitter upp för en underbar ridtur- i storm!
Jag har haft mina misstankar, angående relationen mig och vädergudarna emellan, men nu är det bekräftat.
De hatar mig- inte ogillar, inte avskyr - DE HATAR MIG!!!
Lite blåst har aldrig hindrat mig innan intalade jag mig morskt, men när det blåser rakt in i näsan och man drabbas av omedelbar andnöd, så kan jag ju försöka vara kaxig. Sanningen är att jag fick, lite simpelt, kapitulera utan att ha kunnat uppbringa något större motstånd..

När jag lite trumpen sedan skulle ta tag i resterande räkningar från natten, insåg jag att det kommit in lite oväntade pengar. Sådana överraskningar är både trevliga och mer än välkomna!! Humöret tog genast vändning till det positivare slaget.. Eftersom jag bestämt mig för att bara ha en skämma-bort-mig-själv-dag, så är tanken att jag ska frossa i Brad Pitt-filmer, äta saker som är lika goda som onyttiga och inte inte flytta mig från soffan innan det är tid för min nattliga date med John Blund.. Men dessförinnan ska jag glida ner i badet ( det som jag behövde redan igår), peala min kropp, lägga ansiktsmask och hårinpackning. Ja, bara njuta.. Jag är värd det!!

Så med andra ord har jag faktiskt inte tid att sitta här längre!! Ciao.


Kommentarer
Postat av: Thessan

OJ OJ OJ!!! DU LEDIG??? HÄÄÄÄRLIGT BRUDEN!!!
Inte varje dag man hör eller läser om nåt sånt.
"Because you're worth it", "Puisque vous êtes en valeur lui" som dom skulle sagt i nån L'oréal rekalm =))

PUUUSS

2008-01-29 @ 08:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0