Bandyträning&barnkalas...

Nu är det natt igen, ska snart upp och jobba.. Men faktum är, att får jag inte dagens händelser nerskrivna nu på en gång så har jag antagligen glömt vad jag upplevt tills imorgon- överstressad eller begynnande demens, det är bara att välja!! Har varit ledig HELA dagen, (kors i taket!!) och därför nyttjat min ledighet till att vara chaufför åt Maja som genomlidit sin första innebandträning med grabbarna givetvis- vi är inte alls lika, jag lovar!!
Kajsa var också med, skulle leka fotograf tror jag..
Därefter bar det av till kusinbarnet Caspers första födelsedagskalas. Hjälp vad med ungar det var där när vi kom, men som tur var avlägsnade sig de flesta föräldrar med barn efter bara en liten stund.. Och nej, jag tycker inte illa om barn så länge de sköter sig och inte tokskriker på ren jävelskap. Dock har ett gäng barn förmågan att trissa upp varandra med påföljande kontenta: ljudnivån blir olidlig, vilket i sin tur resulterar i att jag blir mordisk..
Har övervägt att skippa det där med att själv skaffa knåddar och får jag min vilja fram, så blir det så oxå.. Beslutet är inte bara grundat på omgivningens skrikiga, otacksamma barn med total avsaknad i uppfostran..
Men så finns det ju en och annan guldklimp som får mig att bli lite tveksam till att jag har valt rätt!
Åkte sedan och hämtade Lovisa för att tillbringa kvällen hemma med henne istället för att ränna ute med mina grabbar.. Har sett Zodiac som var väldigt lång och inte jättebra, men däremot blev jag helt in love med Running scared med Paul Walker.. klart värd att hamna i samlingen på hyllan med favoriter.
Har väl inte så mycket mer att tillägga, sover snart och då skiter jag fullkomligt i omvärlden ändå..  




                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0