Alice Coopers look-a-like??

Ok, läget ligger som följer: efter att ha avslutat mitt arbetspass,( där jag dels lyckades rökfylla hela kåken ett flertal gånger och nästintill frysa in min brukare) var det bara att ge sig av till Västergården för att fira Kerstin. Mycket trevligt sällskap och en massa god mat bjöds det på, en toppenkväll! Fick tyvärr inte bege mig till Nässjö, mest på grund av det osäkra vädret- stormvarning har utfärdats.. Istället blev det tillfälle för min och Lovisas premiärrunda i Borgholms uteliv, vilket kanske inte har det största utbudet av pubar och nattklubbar nu under vintern. Fördelen med detta är: man missar inget som skulle kunna ha skett på ett annat ställe då alla som är ute inte har några andra valmöjligheter än att hålla tillgodo med Harry´s eller färdas till Kalmar. Inget bra alternativ, eftersom rådande väderlek kan innebära att bron stängs av.. 
Hursomhelst resulterade vårt infall i en utmärkt kväll i bästa sällskap. Min syster och jag är otroligt likasinnade, nästintill otäckt. Tog även tillfället i akt och varnade alla tänkbara pojkar som kan tänkas komma att ragga på lillasyster i framtiden, spelade även taktiskt och lyckades nästla in mig i ett av grabbgängen för att skapa en pakt med Daniel hemifrån byn.. Detta samarbete kommer leda till att jag har koll på henne, trots att jag själv inte är närvarande.. haha. Måste ju dessutom påpeka att fröken ifråga är en jävel på att pimpla öl.. är rent av riktigt imponerad. Men å andra sidan är hon ju upplärd av den bästa, dock håller jag mig till spriten de få gånger det ska ut och härjas!! Men att det är ruter i damen är det absolut ingen tvekan om!
Det roliga är att trots att det är en åldersskillnad på tio år emellan oss, så märker man inte av det. Fick frågan hur gamla vi var, och eftersom killen trodde att vi gick i skolan tillsammans, var jag ju tvungen att ifrågasätta vad han hade satt för ålder på mig.. 22 var svaret- ja det är ju bara en diff på 7 år, det kan jag nog leva med!!
Nu är det meningen att vi ska avsluta vår utekväll med en softisrulle med stor risk för tårar.. why??
Men det är ju syrrans kväll, så det är väl bara att låta henne hållas!!
Det är bara att gilla läget och hoppas på att hund vågar åka med mig hem, trots att jag antagligen kommer att  se ut som Alice Cooper innan jag tragglat mig igenom filmen. Jag är ju inte helt igenom okänslig (eller hur..),
men lipar man till film räknas det ändå inte!! Time to go...



                                                                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0