Systradate och melodifestival...

Dagen i sig har varit ganska innehållsfattig, "smet" iväg en stund från jobbet för att testa kameran. Har bestämt mig för att aldrig någonsin bosätta mig någonstans där det inte finns närbeläget öppet vatten.. Havet är dövande mäktigt och bara så otroligt vackert. Finns ingenstans i hela världen, där jag kan rensa systemet och få grepp om mina förvirrade känslor och tankar, som vid havet...

Kvällen har spenderats i systrarnas sällskap. Käkade och kollade sedan på en katastrofal deltävling av melodifestivalen. Absolut sista gången jag ödslar någon energi på sådan skit!! Kan någon vänlig själ förklara för mig vad det bosniska(?) bidraget hade där att göra? Jag är allt annat än rasistisk, men jag tycker att det är bra galet att det ens kan övervägas att en deltagare som sjunger på ett obegripligt språk får deltaga. Eller man kanske helt enkelt inte är tillräckligt mångfasetterad, när man inte förstår vad det är som eventuellt ska representera Sverige i kommande final? Skulle uppskatta om man förstod innebörden av texten, men men...

Hursomhelst blev jag räddad av H. som behövde prata av sig lite..
Blev ganska sent med tanke på att jag ska inställa mig på jobbet vid klockan åtta imorgon bitti, eftersom frun i huset är sjuk..  Har ett långt pass framför mig, kommer inte att landa förrens på måndag eftermiddag igen!
Tänkte förena nytta med måsten och plugga lite, vilket det är hög tid för!!


Kommentarer
Postat av: Syster Fia

Insändare knåpas ihop...haha!Den där H förstörde ju ett hallelujha moment med Björn Gustavsson :P Jag ska gifta mej i smyg med denne snubben...skojsa bara =)
Deltävling 2: www.youtube.com/watch?v=0q7WR0iTwqU
(den senate var inte utlagd än)

Tack för igår!

2008-02-24 @ 12:23:23
Postat av: Thessan

Alltid lika kul att läsa om vad du gör o händer runt dig...
Hmm hade högre tankar om dig än att du satt o glodde på melodifestivalen ;)

PUSSSSSS

2008-02-25 @ 08:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0