Sömnlös stormnatt...

Har genomlidit ännu en nästintill sömnlös natt i rastlöshetens tecken. Jag är helt ur balans, skulle behövt en lång, terapeutisk nattpromenad. Men det kändes inte som om det var värt att ge sig ut på någon sådan strapats med tanke på att det blåste stormvindar och ösregnade.

Gårdagen har, som alla andra dagar, bara försvunnit. Fick sluta tidigare på det ordinarie jobbet, mellanlandade hemma för att njuta av en ridtur i solskenet. Njutningen kan ju definitivt diskuteras när hela hästen är spänd som en fjäder, tack vare blåsten. Men det höll det dåliga samvetet i schack, har faktiskt varit flitig denna vecka och lyckats hinna med hela 3 turer, och den är inte över än.. Efter att ha mockat och lunchfodrat färdigt, var det dags att bege sig till Borgholm för att hinna lämna Bessy hos nytillskottet i hundvaktsklanen- J. (vilken pärla!!)..
Sedan var det bara att åka vidare till dagens andra arbetspass. Kvällen förflöt otroligt snabbt och smidigt..
Hämtade hund och drack ett par koppar thé med J&Y, innan jag åkte hem för att sova- trodde jag, ja!

Nu ska jag återigen strax slänga mig iväg för att jobba lite igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0