"Smat" ska jag visst vara...

Hahahaha, har precis slutfört ett IQtest som påstår att jag har en hög intelligens...
Och det var ingen dålig siffra som kom upp i slutresultatet. Men det verkar vara för bra för att vara sant, så jag börjar ana att det snarare är ett "bygg-upp-ditt-självförtroende"-test i bästa sympatianda...
Om det nu vore sådan jävla hjärnkapacitet innanför pannbenet på mig, undrar jag om inte den grå massan har varit på semester de senaste 26 åren...

Dagen har varit uttråkande. Tror jag har genomlidit det långsammaste arbetspass någonsin genom hela min jobbhistorik! Dagjäveln ville aldrig ta slut!
Däremot bara rusade den iväg när jag väl hade kommit upp på hästryggen för att hinna ta en tur innan skymningen började käka upp ljuset i takt med att solen sjönk. Men det blev en bra ritt med markarbete på vår lånade äng. Hann dessutom prata bort en stund med närmsta grannen, som var nyfiken och ville titta på..

Pratade med J.&Y. Fick lite smaskig information som kan vara värd att undersöka.. hehe.
The bitch has arrived- again!!!

Tror att det får räcka för idag, ska hoppa i säng och läsa en stund innan jag somnar!!

Kommentarer
Postat av: Therese

vad har hänt?

2008-02-18 @ 07:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0