Obemärkta dagar...

Ännu en dag av mitt liv har glidit obemärkt förbi. Underbart väder, tog en tur med Jorrit och grejade lite på tomten efteråt. Har nu hunnit plocka ihop en duktigt lång lista att sysselsätta mig med i helgen. Pratat i telefon- som vanligt, med A,Y,P,T,S,N,P&L. Att mina käkar inte hoppat ur led!
Festplanerna inför helgen håller i sig, dock blir det senare ankomst än tänkt eftersom jag inte slutar jobba förens vid 21.. Men jag har varit med förr- kommit sist till kalaset, hunnit ikapp med berusandet och varit i minst lika god form som alla andra som hållt igång X antal timmar längre än jag. Tänker däremot inte ha några större förhoppningar, brukar bli absolut bäst om man tar det som det kommer!

Morgondagen kommer att bli ofantligt lång, har föresatt mig att fixa en mängd saker innan och efter jobbet.. Bland annat ska Jorrit ridas, alkoholhaltiga drycker inhandlas, papper rensas, packandet fortgå,hovslagaren kontaktas, och Bessy göras fin, både päls, klor och tänder ska få sig en omgång. Och eventuellt kommer P. förbi en sväng efter jobbet..

Är äntligen trött, ska försöka somna bums, så att det inte vänder. Hinner ju i och för sig med en hel del under nätterna, men jag måste lära mig att koppla av och sova så jag inte vänder helt på dygnet igen...

Kommentarer
Postat av: Thess

Ja du jag undrar med hur dina käkar orkar ;)
hihi

Puss o Kram

2008-02-29 @ 09:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0