Kortfattat...

Snabbresumé av gårdagen:

Försov mig, fixade till min alldeles förvuxna page, tvättade av bilen, låååång fika hos syster, red,mockade stallet,färgade håret, jagade häst i 45 minuter- suck!, fikade med B. och lämnade hund, hämtade J. katastrofal utekväll i trevligt sällskap av J & A, skavsår i hörselgångarna efter plågsamt många karaokeframträdanden, nattamat hos M, lämnade J, åkte hem och sov!

Idag har jag inte gjort mycket nytta! Hämtat paket och ännu fler lådor, lunchat med Y, skjutsade henne till Kalmar(diskussioner och spånande - som vanligt!!) och hämtat hund. Blev nyss inringd på jobb, borde ha sagt nej eftersom det behövs en uppfräschning innan syskondaten på lördag, för det lär jag inte hinna med imorgon då det bara blir till att ta hand om djuren och att arbeta hela dagen! Ja, det är väl bara att avsluta och bege sig...

Saknad? Nja, snarare frustration för tillfället... aaggghhhh!

Kommentarer
Postat av: Syster Fia

Fan du vet väl att lite skit har ingen dött av ;)
Kan ju inte direkt påstå att vi lider av pedanterier i vår familj :P Kram på dej och tack för tiiiitten :)

2008-02-21 @ 18:07:25
Postat av: Thessan

DU är så sööööt BG =))
Ha en TOPPEN helg!

PUSSSSS

2008-02-22 @ 08:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0