Intuition bortskänkes...

Återigen känns det som om någon håller mig i fötterna och skakar febrilt. Är mer emotionellt labil för tillfället, än jag velat erkänna för mig själv. Handlingen som fått mig ur kurs känns bara så onödig. Min intuition har redan skvallrat, men jag har tryckt ifrån mig känslan av att det är något som inte stämmer. Försökt negligera faktum, men det är lönlöst! Så nu sitter jag här- ovanligt dumknullad- till och med för att vara jag! Fan, fan, fan!!
Och värst av allt är att mina hjärnspöken har fått liv igen, har inte hunnit strypa näringstillförseln- än!
Det som stör mig mest är att jag inte får min vilja fram, så det kommer att ta längre tid att lappa ihop mig själv den här gången. Jävlars, jag vill ha min hämnd.. Jag behöver min hämnd, för att komma vidare, för att bygga på muren- som vid det här laget får Alcatraz att framstå som en öppenvårdsanstalt.. Någon som är i behov av lite magkänsla? Jag skänker mer än gärna bort min!

Dagen har spenderats på arbete, hämta banankartonger och mängder av thé hos J. Behövde verkligen det!
Massor av galenskaper, skvaller, skrattande, funderingar och utflippande. Hade tänkt rida en runda efter jobbet, men det var nästan mörkt när jag kom hem, så det får vara tills imorgon!

Bör hoppa i säng nu, har ett fullspäckat schema under morgondagen!!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Kram gumman!

2008-02-20 @ 08:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0